CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to KhAIriL FaHMi iDRis a.k.a jeFFwArRioR bLOg...peperiksaan final dah hampir....sesiapa yang melawat blog saya, tlg doakan kejayaan saya yer.....

Sunday, August 3, 2008

soalan csc 2......

1) Think about your chosen profesion,how might computer and software enhance your productivity.

2) Describe several ways in which you see software changing offecting your profession.

saya memilih kerjaya programmer sebagai pilihan. bagaimana software, maka wujudlah kerjaya ini kerana programmer memerlukan komputer dan software sepenuhnya dalam kerjaya. zaman dahulu, tiada it, komputer, dan sebagainya mengenai teknologi. maka, tiada kerjaya programmer yang wujud....
dengan menjadi programmer, saya boleh membuat pelbagai software baru dan berkualiti berbanding software yang ada pada masa sekarang. dengan software tersebut, saya akan memperbaiki segala kekurangan dan melebihkan daripada software yang ada sekarang. kemudian, saya akan mempromosikan software ini dengan cara, apabila mereka membuka sahaja komputer mereka, iklan mengenai software saya akan automatik keluar dan saya akan membuat promosi yang murah bagi menarik perhatian mereka. jika sekarang, sesebuah komputer atau laptop memerlukan satu grafik card untuk bermain games yang 3d tetapi dengan software saya ini, tanpa grafik card pun, mereka tetap akan dapat menggunakan games tersebut......

2 comments:

Nur Farhana said...

salam....mmg menarik blog ade kelainan ar dari yg dulu.....teruskan usaha...;)

Nur Farhana said...

salam....fahmi...hmmm...kalo tukar layout...nanti ape yg kita letak kat blog mesti hilang..ko wat mcm mane ek...ajar ar aku....