CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to KhAIriL FaHMi iDRis a.k.a jeFFwArRioR bLOg...peperiksaan final dah hampir....sesiapa yang melawat blog saya, tlg doakan kejayaan saya yer.....

Monday, July 21, 2008

KELUARGA ANGKAT ORANG ASLI


inilah gambar kuarga angkat saya. kalo nak tahu, ni masa kat perkampungan orang asli. saya join program kolej ni masa saya sem 2. mula2 memang r rasa macam x best. maklum r.... kalo dengar kg org asli ni, mesti kita fikir satu masyarakat yang mundur, x bertamadun kan??? tapi bila sampai kat sini n bergaul dengan mereka selama 3 hari, persepsi saya terhadap masyarakat mereka berubah. kalo kamu suma nak tahu, kg orang asli ni sekarang dah maju macam perkampungan biasa malah lebih maju lagi. so, saya harap kamu semua ubahlah persepsi terhadap masyarakat orang asli k.....

0 comments: