CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to KhAIriL FaHMi iDRis a.k.a jeFFwArRioR bLOg...peperiksaan final dah hampir....sesiapa yang melawat blog saya, tlg doakan kejayaan saya yer.....

Monday, July 21, 2008

ADIK BERADIK SAYA....



kiri sekali : saya...khairil fahmi bin idris
sebelah saya : adik bongsu....nuraina bt idris
sebelah ain : kakak ke-2 merangkap anak ke-3...nuraslinda bt idris
kanan sekali : abang merangkap anak ke-2...khairil fadhli bin idris
tengah2 : kakak sulung....nor azahriah binti idris


gambar ini d ambil semasa majlis pertunangan kakak sulung saya. tapi sekarang dah kahwin dah. beliau sekarang seorang ustazah.seorang yang tegas dan bertanggungjawab. abang pula masih menuntut di UTM Skudai. seorang yang agak tegas jugaklah tapi sangat mengambil berat tentang keadaan keluarga. seorang programmer yang agak hebatlah. kakak ke-2 saya panggil kak uteh. masih menuntut d UPSI Perak. seorang yang sangat sporting dan kebudak-budakan. teman saya yang paling rapat n the best. adik bongsu, masih belajar di SMK(A)Syarifah Rodziah dalam tingkatan 5. paling pandai dalam adk beradik kami dan seorang ulat buku.





1 comments:

Jillul Izzah said...

membaiki diri??bkn mcm 2 caranye...byk lagi cara lain..pape pn,ana hrp enta ceria sprt dlu...jgn muram2...ok...peace..