CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to KhAIriL FaHMi iDRis a.k.a jeFFwArRioR bLOg...peperiksaan final dah hampir....sesiapa yang melawat blog saya, tlg doakan kejayaan saya yer.....

Monday, July 21, 2008

SAUDARA MARA SAYA....

inilah gambar penuh saudara-mara saya. mesti nampak macam sikit kan??? sebenarnya ramai lagi tapi kalo suma dah bergambar saper yang nak wat keje kan?? ini saudara mara sebelah emak saya. sebelah ayah dah x ada sangat sebab ramai yang dah meninggal. gambar nie d ambil semasa majlis perkahwinan akak sulung saya. yelah masa ni jelah ad masa nak berkumpul suma kan?? bila lagi nak dapat berkumpul bersama-sama macam ni.....

1 comments:

Jillul Izzah said...

hehehe...awat cek..?cek ada mslh pa?mai habaq kt mami na...kot2 la mami buleh tlg...hehehe..tp,mslh ana sndri pn x slesai lg...ana nk tny skit...cmne kite nk mengelak dr seseorg?mksd ana,ble org nk jmpe,kite jwb x nk,tp die paksa gak..cmne nk tolak?tolak gn baik,die bt gak..ana ingat nk tlak gn keras...cz die 2 x fhm bhse..huhuhu...